20110124

Jaa, det är inte mycket liv i den här bloggen inte :P Till och med så Kim har gjort inlägg ju!

Jag jobbar på handikapp för fullt och trivs som fisken i vattnet! Thea är på förskolan, pratar sju stugor fulla, går på toaletten, sover som en stock och är en helt underbar liten 2,5-årig tjej! Just nu står husrenoveringen lite stilla, men imorgon blir sista elen i köket dragen så då har jag bestämt att vi ska ta nya friska tag. Man vill ju bli klar någon gång! (Nog för att det aldrig lär hända med ett hus men ;P)

Lägger ut lite mer (host bättre Kim) bilder på lilltoan.


I den här toan hade vi vattenskada, vilket vi ju visste om när vi köpte huset. Visst är det en läcker brunfärg på väggarna! Eller så inte, båda toaletterna hade samma våtrumstapet och matta.


Det tar sig...


Typ färdigt!

Som ni såg i förra inlägget så har vi lagt en turkos golvmatta, och en vit tapet med pärlemoskimmer på stortoan. Där ska porslinet beställas och vi ska måla upp en del av den gamla inredningen.

Imorgon fyller världens bästa moster/ syster & mamma/ mormor år! Hela 22 respektive 46 år! Grattis Malin & mamma, vi älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: johanna

Så roligt att se ett inlägg:) vi längtar tills imorgon! jag hoppas allt är bra med er. Stora kramar.

2011-01-26 @ 16:01:21
Postat av: Elin

Gud vad fint ni gör! :)

2011-02-01 @ 12:10:29
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Elina

Så snyggt! Måste säga att jag älskar era tak :)

2011-02-01 @ 16:41:56
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0