Suck.

Ska strax fara och hämta lillan. :D Måste bara få beklaga att datorer verkligen kan vara ens bästa vän och värsta fiende! Har inte haft flyt den senaste tiden. Våran ena bärbara ("stoorn") blir överhettad och lever om så att man blir hörselskadad. Så det kan närsomhelst bestämma sig (mitt upp i bloggandet eller skoarbetet) för att nu måste jag vila en stund och blink - svart! Har börjat använda min minidator allt mer... den är inte överdrivet använd sen den är köpt. Idag när jag skulle starta upp mitt läsande.. så blink - blå skärm, felmeddelande, hann inte ens läsa - svart och vill inte vakna till liv igen. Så imorgon ska den in och fixas!

Snart plockar jag in den stationära, den kan man då lita lite på iaf! HA bärbara datorer :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men stumpan då, inte flyt!! Skickar en kram;)

2010-09-27 @ 23:32:15
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har köket anlänt?;)

2010-10-02 @ 22:49:10
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att skriva lite ny inlägg=))

Kanske några bilder på Thea och Huset

2010-10-05 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0