Alla sätt är bra utom dom dåliga.

Jag var liiite trött imorse och Thea tyckte verkligen att jag skulle stiga upp. Efter några pussar och kramar och tappra försök att få mig ur sängen, trädde hon en av sina pusselbitar (som hör till hennes "hoppahagematta") över huvudet på mig! ;) Thea är hemma idag eftersom dom har planeringsdag på förskolan. :) Jag har dock glömt min mobil hos mamma... så vi måste åka upp till stan snart och hämta den!

Om ca en vecka kommer vårat nya kök!!! Wiihoo :D


Nice? Inte  mycket! Diskmaskinen (som var gul/brun) bytte vi ut direkt vi flyttade in.. allt var orginal från -78 :S
Men snart blir allt svart/vitt och fräscht! :D

Kommentarer
Postat av: elin

Vad kul! :) det ska bli så roligt att få följa er fram genom renoveringen :)

2010-09-16 @ 22:25:54
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh vad spännande!!!:)

2010-09-16 @ 23:17:50
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0