Vägen har förändrats.

Ja! Christer det kommer ett inlägg med bilder på både Thea och huset :) Men inte idag. Det är mycket som händer just nu! Köket har kommit, men det ska klaffa både med att vi ska ha tid och den som ska hjälpa oss ska ha tid... så jag hoppas att det börjar hända nåt där snart! Kim har iaf skruvat ihop alla stommar :) Och en toa är klar... men det är nåt vajsing med avloppet så det har Hedströms värme kollat på idag. (Vattnet i duschen rinner inte undan som det ska) Känner mig superpeppad på att påbörja ett nytt rum, ha ett eget litet projekt... men vet inte vars jag ska börja! Står mellan att börja på matsalsdelen eller vårat blivande sovrum. Vi får se hur det blir.

Har varit på arbetsförmedlingen idag och ställt mig som arbetssökande. Från och med idag har jag nämligen sökt studieuppehåll... dels för att jag inte vet om Lärarutbildningen är rätt för mig och av andra personliga skäl.. det har hänt en hel del saker under det gångna året, både bra och dåliga. SÅ just nu är jag helt inne på att börja jobba igen, göra saker och vara med människor som gör mig lycklig.

Ska gå på bio med mamma och Malin ikväll :D Ni vet, sånna där välbehövliga guldkorn i vardagen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker det är starkt av dig att ta ett uppehåll. Och klokt för den delen när du tvekar på utbildningen. Det kommer att bli bra, allt kommer att lösa sig och efter lite arbete kanske du vet bättre vad du vill:)



Projekt är min melodi, du vet att jag finns om du behöver/vill ha hjälp med målning och dylikt;)



Hoppas vi ses snart igen! Puss och kram

2010-10-08 @ 15:27:48
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: johanna

ett bra beslut tycker jag, känner man sig inte 100% säker så är det lika bra att stanna upp, göra någonting annat & verkligen känna efter. Allt löser sig:) Ser fram emot att ses på tisdag hos Moa. Hoppas helgen blir underbar! stora kramar!

2010-10-09 @ 16:21:32
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0