Våran baksida.

Ja, som sagt... Fjärrvärmen är på ingående. Hoppas verkligen att dom kommer och börjar invändigt snart, så det här blir klart nån gång! Eller iaf att hålet på baksidan blir igengrävt. Tur att det står i kontraktet att dom ska återställa allt i det skick som det var innnan.

Det diagonala diket... men ska jag vara ärlig så ser det sju resor värre ut på grannens tomt. Stackarna...

Kim höll på ge mig hjärtinfarkt igår. Som jag har förstått det tidigare så var det tal om att vi skulle besikta huset nästa vecka. Sen säger han igårkväll att kontraktet ska skrivas på fredag. Men va?! Tänkte jag! Aldrig! Men efter en liten diskussion så kom det ju fram att både besiktning och kontraktskrivningen sker på fredag. Hoo.
Så ev. eller mest troligt blir det så att vi besiktar huset på fredag och sen skriver kontrakt! Det vill säga om det inte är några större problem/ fel med huset... vilket jag såklart hoppas att det inte är! Jag vet att jag tjatar på om husköpet... men det är så spännande att jag snart inte vet vars jag ska ta vägen! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till huset =) Har du hunnit / kommit ihåg att fråga din mamma hur du hade det när du var allergisk mot ägg =)?

2010-05-26 @ 19:49:27
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0