Tisdag.

Meennnååå, det är vi och ett par till som är intresserade av huset. Budgivningen skulle vara idag, men då har det andra paret inte ens ett lånelöfte! Hallå, ska man inte fixa sånt innan man börjar kolla på hus!? Så nu måste vi vänta (och vänta och vänta och vänta... i en evighet) tills imorgon. Suck! Vi har lagt första budet iaf, bäst att inte ha för höga förväntningar. Men håll tummarna!

Har varit med Frida och Johanna på Campus idag, förberett lite för den sista uppgiften som ska göras. Men som vanligt, när vi inte träffats på ett tag, så blev det mycket prat och lite gjort. Tack för en trevlig dag tjejer, ni är guld! :)
När jag och Thea kom hem började vi städa, bra med en liten medhjälpare som gillar att dammtorka ;) Sen har jag putsat fönster och dammsugit övervåningen. Funderar på att gå in och boka om min cellprovstid (som jag har skjutit på sen februari :P) Känns mer lockande att följa M till Umeå och hämta mamma ;)

Thea sover, Malin läser en bok och Kim är hos E & T och ser hockey. Snart börjar det väl någonting på tv... hoppas jag.


Linslusen ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

åh, det är så spännande:) Jag håller tummarna på att det blir ert! Tack själv för en underbar dag med mycket tjatter & lite arbete. Men det kan ju behövas ibland också;) Kramkram

2010-05-18 @ 20:07:37
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0