Onsdag.

Jag hade glömt bort en hel uppgift... tur att den inte var alltför stor. Den har jag iaf gjort idag och den är inskickad, skönt! Just nu sitter jag och sammanfattar lekarna som jag gjorde under VFU:n och sen är det färdigpluggat för den här veckan. :) Jag och Johanna (& Frida?) ska sitta på skeria på tisdag och göra den sista uppgiften, tvivlar nästan på att den hinns klart.. men man har ju en början iaf ;)

Det är nu ett dike i våran gräsmatta... hoooopas att dom kommer och gör klart allt det andra snart! Vill ju inte ha ett hål i gräsmattan hela sommarn!

Ikväll ska vi grilla fläskfilé, kom min sambo på... och jag kanske borde lägga den i marinad nu... .... som jag lovade att göra ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

nog tror jag att vi hinner göra den klart, det skulle ju bara vara två sidor text + någon bild. Så det är ju inte alls speciellt mkt. Åh, det lät inte fel att grilla!:) Kram på dig!

2010-05-12 @ 16:37:45
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0