En dag att se framemot imorgon.

Njaaasi... nu är håret iaf inte svart... och inte ljust... utan röd/brunt, kanske till och med orange i vissa ljus. Men men, man kan ju inte bli av med ett svart hår på en dag. Missen var nog den mörkblonda färgningen med röda inslag som jag använde efter avfärgningen. Men jag har hellre håret såhär än att det är skimrar grönt (som det kan bli om man färgar med en kall färg efter avfärgningen)!
Det har inte blivit så mycket pluggande idag... typ ingenting :P Får ta igen det på ondsdag istället. Var ut och sprang en vända i spåret här uppe, men det var både gegga och snö kvar. Det får nog vänta nån vecka till.

Kim och Thea sitter och ser tv. Vi har börjat peppa inför husvisningen vi ska på imorgon! Spännande :) Innan det ska jag och Thea på barn, följa upp "ankan" (som vi inte använder längre) och sen ska vi förbi en sväng på mitt VFU-ställe och hälsa på :)

Man blir lika förvånad varje dag över att Thea kan, vill och förstår så mycket! Det kommer nya ord hela tiden och man undrar vars bebisen tog vägen!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas det går bra på visningen:)

2010-05-10 @ 19:50:41
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0