Blivande Ursviksbor?!

Ja det blir vi nog förr eller senare ändå! Men jepp, det huset vill vi ha. Så känns det nu. Planlösningen var jättebra och en dyr grej som måste åtgärdas skulle säljarens försäkringsbolag stå för -woho :) Vi ska och titta en gång till och sen får vi se vart det bär ;) Någon som vill köpa en radhusfemma på A-torp?

Kim har åkt till Ella och Tony... det är ju tydligen hockey på tv ikväll. Jag tror att jag ska se klart Irené Hussfilmen som vi började se igår... eller som jag såg ganska mycket av, men som K sov till :P

Imorgon ska jag plugga, vill bli klar med dom två uppgifter som är kvar! Fasen att det ska vara så mycket annat som känns lockande att hellre göra :P Men det är väl bara att ta tjuren vid hornen och inte tänka på att jag faktiskt har på mig till början av juni att lämna in!


Värdens sötaste barn! Thea var lite barnvakt till Molly (med assistans av farmor/mormor, eller var det tvärtom :P) medans vi var och kollade på huset :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad spännande gumman!:D

2010-05-11 @ 22:54:47
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: elin

Men gu vad kul! Så spännande! :)

Och vilka goa ungar alltså!

2010-05-12 @ 11:18:55
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0