Fredag.

Jag som har känt mig lite stressad över en uppgift, har insett att jag typ ska skriva om sånt som jag redan kan/vet :) Så det blir nog bra!

Thea har sovit i våran säng inatt, hon hade en förfärlig hosta igår kväll när vi skulle gå och lägga oss... (hon vaknade varje gång hon hostade.) Vi fick i henne lite hostmedicin.. men efter det ville hon ju såklart inte sova i sin egen säng. Så det var bara att göra plats, orkade inte tjafsa. Kors i taket, hon har typ legat still hela natten! Annars brukar jag alltid fråga mig hur det kan komma sig att en så liten människa kan ta så stor plats!
När vi steg upp hade hon lite feber... 38,4. Hon är lite hängig, men rätt så pigg ändå. Sen ska vi bege oss till Johanna och sällskapa :D Ikväll blir det som sagt fest hos Emma och Peter! Grillpremiär, sååå gott!

Nu ska jag passa på att göra mig klar medan Thea ligger ute i vagnen och sover :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Du får tänka på att jag nästan bara skriver NÄR jag är hurtig och aldrig när jag INTE är det. Hehe, så jag skryter nog mest upp mig själv för att de ska se bra ut ibland ;)

2010-03-12 @ 15:00:44
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0