Lycklig.

Kollade min mail nu på morgonen, kommer att få vara på samma ställe och göra VFU som förra gången :D Toookbra! Det finns så mycket att se framemot nu! Inte "bara" att det blir härligare att vara ute och att vi går mot sommar. Till veckan ska vi upp till Luleå och sova på hotell! Sen så ska jag och Thea upp till fjällen en vecka under påsk :D När vi kommer hem är det VFU i 3 veckor och sen är det ju nästan sommar!!!

Igår var Anton, Jannike och en kompis till dom, Erik, här och tittade på hockey. Jag som tycker att hockey är ett dåligt tidsfördriv... var ganska road ändå! Dom som är insatta sitter ju hela tiden och diskuterar och kommenterar spelet. Kim: "Hadelöv har blivit ganska bra mellan benen" Hur ska man tolka det då?! ;P

Nu ska jag ta tag i pluggandet... känner att jag ligger lite efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0