Lite ditt och datt.

Det känns som att ögonen står i kors... har plöjt nästan en hel bok idag! Lär väl bli samma sak imorgon, så vi kan komma vidare och diskutera en annan bok. Den är inte helt enkel att förstå!

Snart kommer Kim och Thea hem! Ska nog gå och kolla vad det var vi skulle äta till middag idag, var det fisk kanske... Thea är fortfarnade snorig och hostig, förkylning på förkylning... nog för att det är nödvändigt för att hon ska kunna bygga upp sitt immunförsvar. På fredag ska vi sluta med "Ankan" för att se om den ens behövs, ska bli intressant att se!
Hon har lyckats på pottan några gånger till, och det är så kul att se hennes nöjda min! Stoltheten själv ;)

På fredag ska vi klämma in en till sak i min kalender, fest hos Emma och Peter! Det brukar alltid vara hur roligt som helst! Malin och Krille kanske ska vara barnvakt! Annars får vi höra med någon annan, det brukar inte vara så svårt. ;) Hoppas man inte ser ut som sju svåra på lördag... när vi ska fotograferas :P

Kvällen är inte planerad, blir nog att ta det lugnt. :) Min hjärna behöver vila. Fast... jag skulle verkligen behöva färga håret!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad duktig du är! min hjärna är också helt slut, men jag har gett mig den på att jag skall läsa ut det lekande lärande barnet innan jag somnar:P haha. good luck;P

2010-03-09 @ 15:51:23
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

jag hade tänkt göra bort den uppgiften idag & se om jag förstår mer efter marratech mötet på lekande lärande barnet. Just nu är det bara massa text tycker jag! lycka till idag:) Kramar

2010-03-10 @ 10:33:52
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0