Jiihaaa!

Jag-får-igen-ganska-mycket-pengar-på-skatten!
Hur var det nu då? Sommarjobba i sommar... eller inte?! :P

14.50
Det skulle ju vara rätt najs att vara hemma med Thea heeela sommaren ;) (ja nu var jag väl lite optimist, det är ju inte direkt så att jag vunnit på Lotto)
Tillbaka till verkligheten. Det blir nog att söka på handikapp och inte ta på sig så mycket. Om det nu inte är så att dom redan har fyllt sin vikariekvot. :P Nu ska jag göra mig klar, ska till optikern klockan fyra. Har gett min sambo instruktioner att laga lax till middag. Middag på bordet när jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

sommarjobba =)

2010-03-23 @ 12:46:46
URL: http://vhera.blogg.se/
Postat av: moa

Skatteåterbäring är riktigt fantastiskt ibland! När man inte blir skyldig. Märkligt nog har inte jag fått något besked än.



Hoppas allt är bra med er!

2010-03-30 @ 19:54:15
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0