Fredag.

Det blev en rätt intensiv eftermiddag idag! Först fika hos Frida, Fredde och Mollie med Johanna och Moa :) Töserna lekte ganska bra idag... Thea är ganska på och det är förståeligt att Mollie backar, med tanke på starten dom fick ;) Dom gav varandra en kram innan vi skulle åka, sötisarna :D
Vi mellanlandade i Ursviken hos svärfars, åt middag och drack kaffe! Sen åkte vi upp till lassa och beundrade (glodde), snusade (åt nästan upp) och gladdes (Ella fick nästan inte igen henne när vi skulle fara) åt lillkusinen!!!

Imorgon ska Kim jobba extra, skotta tak! Så jag och Thea ska fara till mamma, vara ute i solen! Det ska ju vara kanonersväder imorgon. Passa på att njuta, snart är det väl svinkallt eller snöstorm igen :P

Nästa lördag ska jag, mamma och Malin fara på  Hotell Aurum. Bli stylade och fotade (60 bilder, man får dock köpa dom bilder man vill ha) :D Mamma hade blivit utvald... av ett företag. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Elina

jag kanske också ska dit, sofia hade blivit utvald:P

2010-03-06 @ 08:13:51
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag blev också utvald till det. Har tid nästa lördag kl 11:) Ni då?

2010-03-06 @ 11:29:48
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0