Carpe Diem.

Tror ni att lusten att plugga ligger på topp en dag som denna? Näe, skulle inte tro det! När jag gick till dagis i det fina vädret, tänkte jag Livet är underbart! Det är det verkligen, det finns så mycket att vara tacksam och glad över. Mest av allt våran underbara lilla dotter som gror så det sjunger om det! Man kan inte fatta hur värdefull tid är, för än man är förälder.

Tror att jag ska sitta och läsa musikartiklar i en snödriva idag - inte illa ;)


Mmmm, gott med kaka hos farmor och farfar ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det så! Ibland får jag riktiga lyckorus bara för att jag är så lycklig över mina fina vänner, mitt liv och framförallt min familj!!

ses senare idag!

kramisar

2010-03-24 @ 07:58:43
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0