Bebis!

En snabb uppdatering innan vi ska till Frida och Mollie och fika :D Väntar just nu på att Theapea ska vakna, måste nog väcka henne...
Thea har som sagt fått en kusin inatt, hon vägde 3705g och var 51 m lång! Längtar tills jag får se det lilla underberket in action... K har redan varit dit och hälsat på. Tagit en massa kort :D På tal om kort, så har vi äntligen fått igen våran kamera... dom har lagat felet och men skapat ett annat. Om det inte är vi som är klantiga och inte kan ställa in skiten rätt...
Thea har på nästan helt eget initiativ börjat potträna :D Hon stog och skruvade på sig här i vardagsrummet en kväll.. och jag frågade om hon var bajsnödig. Aaa, sa hon och vi gick in på toan och fick resultat! Igår var vi hos pappa och Majja, lika dant.. men då fick hon sitta på toan eftersom morfar inte har någon potta. Trodde helt allvarligt inte att det skulle bli något men tji fick jag! SÅ nu får vi se hur det går.. hade tänkt dra ut på potträningen till sommarn iaf.. men nu har hon ju kommit på det här själv så det är väl bara att haka på! Vad hände med våran lilla bebis?!

Nu måste jag väcka Thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0