Har inte tid att blogga.

Verkar som att min blogg har fått sig lite halverst sommarlov... ;) Det är full rulle hela dagarna, vill jag lova.

Vi har ev. en köpare på radhuset, vi får veta hur det blir i veckan! Skitjobbigt att gå runt och vara nervig över det:P Men vi hittar på så mycket, skönt att man får tänka på annat. Har som inte fattat att vi faktiskt ska flytta snart, att vi har köpt hus! Roar mig med att sitta och klura på hur vi ska göra om... vi har iaf kommit överens om att vi ska slita ut heltäckningsmattan (som finns i 2 sovrum) först ;) Och eftersom badrummen är en försäkringsfråga så... skulle det ju vara bra att dra igång med det ganska snabbt. Kan säga att inget av badrummen verkar omgjorda sen -78, dom bruna härliga (-not) nyanserna härjar...

Igår var vi till Ursviken, åt middag och tårta med Ella, Tony & Molly. Kimpan fyllde hela 26 år :)
Idag är vi på moröbacke, tog oss en cykeltur hit på fm... Kim har just åkt med Jonas Larsson till Bergsbyn för att spela discgolf. Ikväll ska jag, Malin och mamma på bio och se Prince of Persia... tror den kan vara ganska bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fattar att det måste kännas overkligt:) Gud så spännande! Längtar tills man kan komma och kolla:)

Hoppas att ni hade en mysig kväll på bion:) Puss

2010-06-08 @ 22:54:48
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0