Grattis, grattis, grattis!

Sitter på moröbacke, lillan sover. Var nog ingen idé att lägga henne hemma... grannen håller på att plinta till sin nya altan, det skakade i hela huset ;) Ska strax sätta mig ute i solen ta med mig en inredningstidning och känna lugnet.
Ikväll ska vi till huset :D och kolla så att dom städat ordentligt... det blir ev. så att vi tar över det 1 Augusti, och ev. står med dubbla boenden nån månad. Känner pirret i magen, det är ju sååå snart! Kim och Tony har redan kollat så det går att göra sig hörd över tomtgränserna, sist enades de om att vi skulle vandra ner till svärfars och äta middag ;) Skönt att hinna flytta innan de kommer och gör det invändiga arbetet till fjärrvärmen i radhuset... och hinna fixa lite i huset innan skola och förskola börjar om till hösten. Wihooo!

Det är rätt så fullbokat den här veckan vill jag lova!

I måndags fyllde Janina år
Tisdag Ella (OCH nu Janinas lilla pojke! Stooort grattis vännen!!! Längtar tills jag får träffa er och det lilla underverket)
Onsdag (idag) Frida
Torsdag har jag och Kim varit tillsammans i 8 år.
Så det är mycket att fira den här veckan. :)

På lördag ska vi fara med Ella och Tony till Lycksele djurpark, ska blir kul att se hur Thea reagerar på alla djur. Just nu är nästan alla små insekter som rör sig "Pindel".

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi var i Lycksele igår, riktigt mysigt:) Men tunga uppförsbackar med vagn:P

2010-07-13 @ 10:26:19
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0