Uppe före tuppen.

Den här dagen har inte riktigt blivit som vi ville. Thea vaknade vid fyra imorse och ville inte somna om, så Kim gick ner med henne till klockan sex. Då fick hon välling och en ny blöja av mig och somnade om! Vilket betydde att jag också fick sova i 2,5 timme till! Jag som önskade mig sovmorgon igår kväll innan jag somnade... men icket! Jaja, det är inte så mycket att göra åt. Vi får väl ha barnvakt nån natt till helgen och soooova! Vi som är såååå bortskämda med att få sova mycket, trots att vi är småbarnsföräldrar. Man ska väl inte gnälla egentligen! (?) :P
Sen har både mat och sovtider varit jättekonstiga idag... men jag hoppas att hon ska få sova en hel natt nu! (Vi också för den delen)

Allt gick jättebra på lassa idag, hon har eventuellt förkylnings- och ansträningsastma. Så vi har hämtat ut 3 mediciner och en jättesöt grunka med inandningsmask som ska föreställa en anka. :) Läkaren kommer att ringa oss i slutet av Februari och då får vi se om vi tycker att det har blivit bättre/sämre.

Snart kommer Kim hem med mat, Malin och Krille kommer också och ikväll ska vi nog se film. Trevligt att se film med folk som inte somnar för en gångs skull. Vi såg klart en film igår... som Kim somnat till efter ca 15 minuter  två kvällar i rad.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag håller tummarna för Thea att det ska bli bättre med medicinen & att ni får sova gott i natt:)

2010-01-21 @ 18:01:46
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: elin

Oj vad jobbigt för henne.. Men de är ju så duktiga nu för tiden och det är ju perfekt att det finns så "pedagogiska" lösningar för barnen numera! :)

2010-01-21 @ 21:17:03
URL: http://mejelin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag hörde om det där med eventuell astma av Malin igår. Skönt å höra att det bara verkar vara förkylnings-/ansträngningsastma iallafall:)

2010-01-22 @ 12:06:39
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0