Söndag.

Kim har åkt till... tror det var Medle... för att döma hockey. Jag och Thea ska hämta upp lillebror hos mamma och sen fara till Skelleftehamn till pappa och Majja :) Måste bara vänta tills T vaknar!

Oh, lord! Vet ni vad?! Jag har gått med och blivit ett fan av Joel Kinnaman på facebook. ;) (!!!)

Snart har vi en ny vecka. Jag ska hårdplugga för att få klart min uppsats helst till på torsdag! (Sooom jag knappt har börjat på.) :P Men det ska nog gå bra!

Hopppas alla har haft en bra helg! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: johanna

hej vännen! Eftersom vi ska jobba hårdare än någonsin i veckan när det gäller uppsatsen så tycker jag att vi ska ses på stan på fredag & kanske ta en fika eller nåt? vad säger du om det?:) Då får vi ännu en sporre till att göra klart uppsatsen tänkte jag:) Torsdag är vår deadline. Innan vi lägger oss på torsdag ska arbetet vara inskickat. Haha, säg att du håller med för då blir jag mer taggad att skriva:P Hoppas du har det mysigt hos din pappa! Kramkram!

2010-01-24 @ 16:16:38
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: johanna

ja, lunch låter ju faktiskt bättre:) Vi hörs senare i veckan & ser hur det går för oss att skriva. Lycka till du också:) kramkram!

2010-01-24 @ 20:17:09
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0