Segstartad vecka.

Har nu suttit en lång stund och försökt hitta en bra mall till uppsatsskrivande. Meeen.. det går inte så bra. Har iaf med punkterna vi skulle ha med i innehållsförteckningen... sen får man väl hoppas på det bästa. OCH har jag då kommit någon vart med själva skrivandet idag då? Näpp, inte mycket. Så det får bli morgondagens bekymmer. Känns så otroligt omotiverande att vi inte ens behöver vara helt klara med uppsatsen och att vi fick hela helgen på oss att skriva också. Det kommer garanterat att sluta med att jag sitter och skriver klart skiten på söndag! Men jag ska verkligen försöka göra den klar tills på torsdag, så har man helgen helt fri från skola!

Nu ska jag gå och frächa till mig lite. Ska och hämta Thea på fsk och Kim på jobbet. Vi måste nog förbi Hemmakväll och lämna igen ett par filmer också... som nog är sena. Hur svårt ska det vara att lämna igen filmer i tid när man har en vecka på sig! Kim & Bea Klant blir nog vårat efternamn i framtiden.

Theas min säger väl lite om vad jag tycker om uppsatsen!


Kommentarer
Postat av: Frida

punkter till innehållsförteckningen? Jag tror att jag missade den biten tror du att du kan skicka eller bara skriva om det inte är sp mycket?=)

kramar

2010-01-26 @ 07:53:32
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha så söt!:)

2010-01-26 @ 11:00:59
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha ja det är frågan:P

2010-01-27 @ 09:04:02
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0