Orkanvindar.

Pratade med Kim imorse innan vi klädde på oss och gick till Theas förskola. Han sa att vi skulle klä oss ordentligt för att det blåste ute. Jag tvärtittade ut och det såg väl inte så farligt ut? Men direkt v klev utanför dörren blåste det till litegrann... och efter första kurvan sa Thea : -OJOJOJ! Riktigt från magen. Haha, jag gick och skrattade för mig själv! Det blåste verkligen hur mycket som helst! Försökte göra så att Thea skulle slippa ha en orkan inne i vagnen... slutatde med att hon tyg halvlåg på mage och jag vände och vred vagen för att vinden inte skulle blåsa in. Vi tog oss till dagis iaf, och idag sov hon inte när vi kom fram. Igår vaknade hon halv fem på morron och K vet inte om hon kanske somnade om till halv sex.. men hon var iaf skittrött och var som en riktig argbigga igår. Hon hade sina små utbrott och hade klööst en del av barnen på dagis. (Vilket är väldigt ovanligt för att vara Thea!) Det kanske är en liten inblick i hur trotsen kommer att vara... ... ojoj. Hon var tom arg på världens-bästa-moster-Malin! Ella, Tony och Ior kom och åt middag och såg hockey. Sa till E att hon måste börja ha peptalk med bebisen så han/hon kommer ut den 26:e ;)

Idag var hon iaf glad och pigg som vanligt :)
Jag har börjat dagen med att se "How I met your mother" som vanligt... och har börjat skriva på min uppsats. Nu ska jag gå och koka mig lite kaffe och sen borra ner mig i böckerna. Jag vill verkligen vara klar, är lite avis på J som har skickat in sin!... nä nu ska jag göra ett ryck! Ha en trevlig dag :)

Snaart får vi nog veta hur det går med våran kamera... men jag bjuder på en "gammal" bild. :P


Sååå tjusig man blir när man får klä sig själv. En sko och mössan bak-och-fram,
men vad gör det? Jag är glad ändå :)


Kommentarer
Postat av: Frida

haha så söt! längtar att få träffa lillan på Fredag ;)!!!

2010-01-27 @ 21:30:16
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0