Ny vecka.

Sitter och har just gjort färdigt uppgiften vi har till mattekursen. Jag skulle inte tro att det blir någon 10minuters redovisning direkt... jag hoppas att hon räknat in frågor och diskussion i dom 10 ;) Jag gör iaf min redovisning och känner jag att det går i en alldeles för rasande fart så får jag väl prata i slowmotion! :)

Annars så har jag varit med J på Skeria idag :) Vi har kollat på lite böcker till nästa kurs och dom såg ganska roliga ut iaf! Bättre än Dysthe :P Efter det så åkte vi in till stan. Johanna tog bussen hem och jag tänkte springa in på Åhléns och köpa gardiner. Vilket jag också gjorde men efter en lunch med mammsen på Viktoria. Fasen vad god deras kycklingtaco är! Det var en ny matupplevelse!

Nu ska jag bara läsa klart en grej till den nya kursen och sen hämta Thea på förskolan halv fyra. Kvällen... jaa... Kim ska och bowla åtta... så det blir kanske att knåpa lite på uppsatsen. Beror på hur lat jag är och hur mycket bra det är på tv. :P

Helgen har varit bra. Snabba cash var bra... eller var det Kinnaman som var bra?! Självkart! Men storyn och filmen i helhet är jag och Kim ganska överens om en 3,5-4. Annars har vi varit ganska mycket hos mamma på Moröbacke. Igår var vi ute och lekte... Thea ville inte åka pulka... kan det bero på förra gångens vurpa montro?



Kommentarer
Postat av: elin

Tack för tipset om kycklingtaco, lät riktigt mumsigt och för att pröva något nytt! :)

2010-01-18 @ 21:56:10
URL: http://mejelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0