Hej mormor och morfar!

Jag lever ;) Har haft så mycket att göra så jag inte har haft tid eller ork att blogga! Vi har våran första salstentamen på måndag... lite pirrar det. Jag hoppas att vi hinner lära oss allt innan, vi ska träffas hos Frida imorgon. Vet att Johanna har bokat en klipptid efteråt på måndag... känner suget. Det börjar vara ett tag sen jag klippte mig, skulle ha behövt få någon ordning på min hårfärg också... vi får se hur det blir. -Det är ju inte gratis direkt, tur att det man får lite studentrabatt iaf!
Jag har ju fortfarande mitt lilla problem! Kort eller långt hår?! Men det lutar åt det korta, lättskött! OM och NÄR jag ska gifta mig får jag väl gå på salong och sätta in löshår :P

Mina söta morföräldrar har fått internet!!! Så roligt! Om ni har lyckats klicka er hit från länken jag skickade på mailen, så är ni i alla fall varmt välkomna till min blogg!

Idag har Micke, Anna och Robin varit på besök. Eftersom R är mjölkallergiker så gjorde vi en mjölkfri ananaspaj och köpte mjölkfri glass. Det var inte en fullträff, han tyckte nämligen varken om ananas eller paj... men glassen  gick ner ;) Thea älskar verkligen andra barn, hon gick direkt till Robin och skulle leka. (Trots att han är i lågstadieåldern) Micke försökte muta henne med glass... men fick henne ändå inte att sitta frivilligt i hans knä :P Bättre lycka nästa gång ;) Det var iaf jättetrevligt att dom kom och hälsade på!

Sen så har vi varit till mamma och ätit middag och spelat lite poker!
Imorgon börjar Thea på förskolan igen efter sitt jullov. Jag tror att hon börjar tycka att det är ganska tråkigt att vara hemma med mamma och pappa. Så jag tror att hon kommer att bli jätteglad att få träffa alla sina vänner och fröknar :D Vi får dock se om hennes eksem kommer tillbaka nu när hon börjar om... isf kanske det är dagisblöjorna. Håller tummarna för att dom inte kommer tillbaka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0