Fredag.

Himmel och pannkaka. Thea ligger och sover (lite motigt!) och jag tänkte göra mig lite lunch. Malin och Krille ska titta förbi i eftermiddag :) Sen kommer svärfars och hämtar T vid 15-16 tiden. T kom till våran säng klockan tre inatt... = mamma får inte sova så bra. Kan inte fatta att en så liten människa kan ta så stor plats!! Sen startade vi dagen vid sju :) Vi har lyssnat på Moraträsk, ritat, dansat och busat på som vanligt.

Jag har inte hunnit allt som jag ska hinna inför Luleå till veckan. Tar det på söndag/måndag... det är inte så mycket kvar. Ska finlira lite på seminarieuppgiften och läsa klart en text (+skriva 3 frågor)... sen är jag redo! Men som sagt, det får bli på söndag/måndag. Nu är det helg!
Ser framemot kvällen, kanske middag ute och sen bio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0