Blixten Bea.

Hej hopp gummi*! Jag känner mig på ett strålande och effektivt humör idag! Började dagen med att i vanlig ordning lämna Thea på dagis och sen gå in till stan. Träffade mina kära skelleftebrudar och vi gick igenom lite saker till uppsatsen + seminaret vi ska göra. Sen när vi skulle äta lunch kom Moa och joinade :D Så trevligt! Sen sjutsade snälla Frida hem mig och sen dess har jag städat lite i tvättstugan, satt igång en tvätt, vikt tvätt och bytt sängkläder. Känner mig riktigt på G! Funderar om jag ska läsa en stund eller om jag ska sätta igång med projekt-Theas hörna. Det senare kommer att innebära lite jobb för min kära sambo... meeen någonting ansträngande ska väl han också göra idag? :P

Tentan gick iag bra igår! Det var inte allt så komplicerat som jag trodde, jag hade nog lärt mig rätt saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0