Veckan i stort.

Ååå så skönt! Har nyss kommit hem, efter att först ha varit med mamma och bastat på Edda. (Det gillade mina bihålor, som är igentäppta med silikonsnor!) Och sen hem till mamma, få serverat te och macka och se Bygglov :) Annars så har jag ju varit med brudarna till J och fikat och tjattrat! Hon bjöd på en jättegod banan/cocoskaka, som jag måste få receptet på! Tack, det är alltid lika trevligt att träffa er! Man blir så glad och fylld med energi. :)


Det ska hända så mycket roliga saker framöver så att jag skulle kunna spricka! Nu (Emma & Sara) gör jag en sån som jag gjorde i höstas. Jag vet en hemlis som jag inte kan berätta än! Då var det ju att Thea ska få en kusin och alla mina läsare trodde att det var ett syskon, haha! Skulle jag berätta nu så är det ju ingen hemlis längre :P I sinom tid mina vänner ;)


Annars är veckan ganska löst planerad. Imorgon och på torsdag måste jag plugga, vi ska till Luleå nästa vecka. Det känns som att det var nyss vi var dit! På fredag är Thea ledig i vanlig ordning, så då ska vi väl göra någonting roligt. Kanske blir en sväng in till stan, måste bland annat fixa mina glasögon. Jag böjde bak huvudet när jag tagit nässpray med glajjorna på skallen... plopp så föll glaset ur. Sen så måste jag kolla på en grej till Theas lekhörna... på tal om den. Vi får ingen ny kamera, mest besviken är väl K. (Han som inte ens tar kort, ja sällan då :P) Jag tycker att våran kamera är ganska bra jag :) Jag längtar efter den! På lördag kommer mormor och morfar till mamma, så då ska vi dit och träffa dom. :D Söndag? Ja, det får vi väl se. Alltid blir det nåt.

Godnatt :O


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha vad ond du är ibland tokfia! Nu ska man gå å grubbla då!:P

2010-02-11 @ 11:00:05
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0