Lördag.

Vi hade sååå mysigt och trevligt igår! Småbrudarna lekte och bråkade om alla leksaker. Konstigt att man alltid ska ha det den andra leker med i samma ögonblick! :P De lite äldre brudarna tyckte att jag hade bakat för ett helt kompani! Vilket jag kanske har, men det ska ju räcka hela helgen ;) Jag fick en present, fastän att jag sa att dom inte skulle köpa nåt! En jättefin, typ postlåda, i svart med vit text från Hemtrevnad! Ni är underbara! :)
Kims mamma och pappa var förbi en snabbis innan vi skulle bege oss till mamma och äta middag. Av mamma, Dennis, Fredde, Malin och Krille fick jag HIMYM säsong 2 och ett kit med Id minerals :) Bra, för min foundation börjar vara slut!

Idag då? Kim ska iaf döma hockey på eftermiddan... vi får se vad vi ska hitta på. Kanske blir en trip till mamma, känner mig sugen på en promme. Ella och Tony ska kika förbi, kanske melodifestivaltittande? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du blev nöjd med dagen och presenten(rna) Det var verkligen jättemysigt och de shååade ju på rätt flitigt småtjejerna=)!!

kramar

2010-02-28 @ 09:33:04
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0