Söndag.

Ååå, jag är sååå less på gofika! Tror att det kommer ut genom öronen snart! Det är dock inte färdigfikat än, vi ska och gratta Tony på hans riktiga 30-årsdag imorgon :D GRATTIS!
Dopet var riktigt trevligt, Thea satt tyyp still i kyrkan. Hon gungade fram-och-tillbaka i mitt knä så hon slog huvudet i kyrkbänken, bläddrade efter bilder i bibeln och snörde iväg tutten... men annars gick det bra! Efter dopet åkte vi hem, bjöd pappa, Majja, Malin och Krille på kycklinggryra och fika. :) Nu har dom nyss farit hem och vi ska se andra filmen i serien som är baserad på Camilla Läckbergs böcker!

Imorgon ska jag både lämna och hämta Thea på dagis, göra färdigt och lämna in en examinationsuppgift, fara till optikern och prova ut linser, fika hos E & T och vara hemma igen innan K ska och bowla klockan åtta. Hmm... ser ut att bli en rätt stressad dag imorgon också.. Faaan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker nog att du ska ringa frida istället för jag har absolut ingen aning om vad man ska skriva. Jag blev som vanligt sur & skickade in det. Så jag har egentligen ingen aning om vad det ska stå:P Så kul att ni haft en mysig helg:) Kramkram

2010-02-28 @ 20:13:24
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0