Öroninflammation.

Igår afton skjutsade jag lillan till mamma, det var rätt mycket trafik i stan. På viktoriabron var det kö och i högra filen stod det dessutom 2 långtradare... så jag la mig i den vänstra och tänkte hinna byta innan man skulle svänga upp på snabbleden. Men icket... så det blev alltså att köra upp till rondellen och där tänkte jag köra höger direkt. Men tänkte att det går säkert fortare att köra över solbacken och jag slipper "skräcken" södra ringen, DuMt! Trycket ökade och det sprängde i öronen. När jag kommit hem tog jag mig en treo och nässpray, för det brukar hjälpa. På bion var jag i princip döv på v.öra och när jag kom hem ringde jag sjukvårdsrådgivningen. Hon ställde en massa frågor och skickade oss på akuten. Tror inte ens att det tog en timme! Jag har alltid så tur på akuten :) Fick en dos kåvepenin och ska snart åka in till stan och hämta ut en kur. Hoppas verkligen att Thea slipper vara öronbarn... för roligt är det inte! Jag ångrade bittert att jag valde just den vägen, när det finns så många andra!

Nu ska vi bege oss, ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0