Knack, knack, kom ut nu lilln!

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt idag! Har tänkt få en skrivuppgift någorlunda klar, handla, fara på stan med Malin och Krille, baka, städa.... pjoo! Det är bara att ta ett djupt andetag och sätta igång. Skulle ju faktiskt kunna överlåta baket till min sambo, som förövrigt var jätteduktig och bakade både limpa och frukostbröd förra helgen! Vilken stjärna <3

Ella och Tonys bebis har inte kommit än... hoppas det drar igång påriktigt snart! Nu håller vi på att längtaihjäl oss efter lillkusinen :D Skulle ju som sagt inte skada om det blir imorgon på min födelsedag!
Johanna, Frida och Mollie kommer och ska fika imorgon. Sen ska vi till mamma och äta middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0