Hemmadag 2.

Har varit hemma med Thea i två dagar nu. Hon har feber, hosta och är jätteförkyld. I söndagskväll var det på gränsen till om jag skulle gå med henne till dagis på måndagmorgon... men så vaknade hon sent på kvällen och hade feber...
Hon har till och med legat och sovit på min mage idag... och det var inte igår! Sist var väl när hon var pyttebebis! Så vi har haft nästan en hel dag i soffan, antingen sovandes eller titta på tecknat. När K tempade henne innan sändax hade hon 39.7 grader. :/
Tror ni att det är enkelt att ge en 1,5 åring hostmedicin? Näe, inte mycket! Hon skrek som en stucken! Men nu hoppas jag att hon kanske kan få lite ro inatt :) Det funkar dock skitbra med "ankan" den accepterade hon som direkt.

Skulle tippa att det inte blir nån dag på dagis i veckan.. och det innebär att jag nog kommer att halka efter lite med skolan. Tur att det är mycket "bara läsa" just nu!

Kommentarer
Postat av: johanna

stackars Thea, jag håller tummarna på att hon blir piggare snart. Glöm inte bort att gå in & diskutera en fråga. Annars är det inte så mycket panik just i veckan:) Kram på er!

2010-02-02 @ 22:34:53
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej jag säger som Johanna det är ju bara diskussionen och ev kompletteringar av uppsatsen annars äre lungt=)!! Hoppas liten blir bra snart!!

kramar

2010-02-03 @ 13:26:59
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0