Grattis!

Vi hade överraskningsfest för Tony igår, som fyller trente den 1/3! Hade sååå gärna velat berätta tidigare om hur roligt det är att smida planer och försöka hålla tyst... men då T läser min blogg så skulle ju allt bli förstört! :P Han trodde som sagt att dom skulle komma hit och se melodifestivalen... men två nissar kom och kidnappade honom just innan dom skulle börja bege sig hem till oss. :) Vi hade jättetrevligt med pizza, Ellas hembakta tårta, bilder av T på projektor, lekar, musik och lagomt stort  sällskap i vår kvarterslokal :) Som present från oss alla ska han (Audifrälst som han är) få köra Audi R8:a till våren/sommaren i Fällfors :D
Erik och Annie kom förbi med deras 1 månad gamla son, herre har Thea verkligen varit såååå liten?!!!

Efter en sovmorgon och lite mat åkte vi till Ursviken för att hämta Thea. Hon skulle få pröva åka skoter... meen där var det pallnit. Innan vintern är slut får vi väl se om hon vågat åka :)
Imorgon drar vi till Luleå och nu ska jag lägga mig i soffan med K, choklad och se tv!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha känner igen den där pallniten! Tuva stenvägrar fortfarande skotern, fegskit:P

2010-02-14 @ 23:38:46
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, sitter här & småskrattar för mig själv & väntar på ett inlägg av dåren;) Haha, det roligaste i allt detta är att jag inte riktigt minns om det var det ordet hon sa, meen you know what i meen;P Nu till barnens läroplans historia..bla..bla..bla

2010-02-16 @ 19:22:40
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0