Fäärdig.

Nu Johanna och Frida har jag klarat av dagens uppgift ;)

Måste bara berätta om hur underbart det känns när man varit borta, att komma hem efter en låååång dag... när ens barn kommer springandes MAAAMMAAA! Och så får man en bamsekram! Livet leker, mina vänner <3

Nu ska jag äta lite lunch, sen fortsätta städningen som K har påbörjat. Imorgon är det helg :D På lördag ska jag & Thea nog fara och kolla på när K har innebandyturnering i hamn. Ska nog fara förbi hos pappa och Majja och hälsa på också, det var länge sen nu! Sen på lördagkväll är vi pluggtjejer bjudna till Moa, vi ska dricka lite vin, äta ost & kex och se melodifestivalen. Såå mysigt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0