Plugg.

Sitter och har varit lite duktig med läsloggen... som vanligt så hamnar man ju på sidospår, var bla in på Fridas blogg där det står en massa sanna saker om våra liv som nybörjande studenter :P
Malin är barnvakt åt Thea idag, T ligger ute i vagnen och sover just nu! men snart är det lunch, vi ska äta hemmagjord pizzarester. Kim ska sluta efter lunch och vara med Thea, M ska på skolan :) Läsloggen är så gott som klar... tror att jag ska fundera lite mer över mina reflektioner... göra en sväng på stan med M kanske. Rensa tankarna lite :) Måste dessutom hämta ut mina pengar från CSN, som kom till Swedbank och jag har handesbanken. Blä!

Kvällen är än så länge oplanerad... :) Kanske skulle ta och engagera min sambo i tavellisterna och tavlorna som ska upp... :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo jag älksar färgen, såg den i ett barnrum på beckers hemsida, den hette paula, tyckte tom att den blev finare än på bilderna:)

2009-09-10 @ 19:17:51
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är så störande när lärare gör så! Man får ta det med en nypa salt;)

2009-09-10 @ 19:18:59
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0