Torsdagkväll.

Näe, nu lägger jag allt som har med skola att göra på hyllan för ikväll! Blir bra att träffa tjejerna på campus här i stan imorgon! :) Höra hur det har gått för dom och om man kanske gör någorlunda rätt :P

Det blev en tripp på stan med Malin och Thea efter dagis :) Thea var huuur nöjd som helst när vi kom! Började dansa, spexa och vinka hej då till fröken. Hon har vinkat till mig flera gånger idag, tror väl att jag ska lämna henne. Iaf, vi gick in till stan och jag köpte både sockar, lotion och mascara :) Blev dock också en kofta och en scarf :P Glömde kolla USB-minnet.. men det kan K hjälpa mig med sen.. han som är lite insatt ;)


Thea ska badas och lägga sig sen, choklad och mys med sambon i soffan för heeela slanten <3 Känns som att man knappt hunnit se dom på en vecka, har varit så inne i skolvärlden. Hoppas det är nåt bra på tv! Imorgon är det fredag! Den bästa dagen på heeeeeela veckan :D

Mmmm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0