Tisdag.

Känns som att den här dagen har gått i raketfart! Ganska mycket uträttat :)

Kim är och spelar discgolf med Larsson (förhoppningsvis sista kasten för den här säsongen!) och Thea ligger och sover. Hon är på bättringsvägen så imorgon blir det nog förskolan om det inte kommer ett bakslag inatt! Själv ska jag sitta på campus, haaaajle daaan! :)

Skulle ha varit upp till datarummet och fått mer ordning där... men jag ids inte! Ligger hellre i soffan och tittar på tv, tycker att jag är värd det! ;) Känner dock lite stress över läsloggen som ska vara inne på söndag.. men va fasen det är ju om 5 dagar! (pepptalk med mig själv!) Känner ändå att stressen över skolan har lagt sig lite, man har taggat ner och fått många bra tips från andra studenter :) Allt är inte lika nytt längre!

Nu har jag förresten börjat bli lite less på mitt hår, igen! Känner för en förändring, kanske skulle tona det i en brun nyans... gå ut lite försiktigt! Mörkare på hösten-ljusare på sommarn! Vi får se hur det blir :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe;)



Jo det är synd om dom små stackarna! Vad skönt att det är på bättringsvägen iaf:)

Hur känns allt med skolan nu då?:)

2009-09-09 @ 12:06:28
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så skönt att det känns bra! Det är ju det viktigaste:) Förstår att det måste vara lite läskigt och stressigt ibörjan innan man kommit in i det.

Det har säkert gått jättebra för du är så duktig:)

2009-09-10 @ 09:21:33
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0