3 dagar i Luleå-check!

Igår hade vi våran sista dag (för den här gången) uppe i Luleå. Veckan har gått bra, men varit ganska tung. När man är van att vara hemma och dola på och sen ska man stiga upp 5 på morron, åka upp till Luleå och ha lektioner från 8.15-18.00. Så det är maffiga dagar men ändå skönt att dom trycker ihop det på tre dagar :) Sov hos min moster mellan mån-tis och dom tyckte det var sååå roligt att jag kom. :) Passade på att följa Rolf till min kusin Anders och kika på deras nybyggda hus!
Vandrarhemmet var tydigen ingen hit, så tillslut blev det så vi åkte hem och sov på tidagen. Jätteskönt att få komma hem och sova i sin egen säng och Thea blev som en liten fågel när jag kom hem. Hon låg i sängen och åt väling, fick värsta smilet! :) Åt upp sin välling och sen skulle jag söva henne... men det gick ju som det gick. Thea pratade och busade som bara den, riktigt kvittrade! Men tillslut tog John Blund över ;)

Kim lämnade Thea på "dagis" imorse och Malin ligger och sover. Tror att jag ska gå och väcka henne snart :P Ska jobba hemma idag med en powerpoint uppgift... tänkte jag. Intensivjobba på fm så jag kan hämta Thea vid 13 :D Vi skulle ha varit in till stan och köpt en present till Freddan som fyller 16 år på söndag! Lillebror som inte är så liten längre!

Så nu känns det som att skolan har kommit igång påriktigt, känns dock liiite konstigt att kursen slutar i början av oktober! Det är ju jättesnart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0