Thea hemma imorgon också.

Thea ligger och sover, Kim har just kommit hem från bowlingen (som dragit igång igen!) och jag har kollat om jag har ställt in marratechprogrammet rätt... vet inte om jag blev så mycket klokare... när man kollar testbilden ser allt primaballerina ut... men sen är jag upp och ner och alldenens randig. Pyttsan!

Dagen har gått rätt så hyfsat, har t.o.m hunnit tvätta lite och städa! Thea har varit ganska gnällig, vill gärna att man ska bära runt på henne hela tiden, fast då vill hon samtidigt ner lika fort som man plockat upp henne. :P Hon har ändå lekt på ganska bra, ätit lite dåligt men druckit bra :) Hade 39,5 i feber när vi la henne... får hoppas att hon sover inatt... hon var rätt så trött! Blir ingen förskola imorgon heller, världens snällaste moser ska ta hand om henne :) Dom kommer nog att ha det bra medans jag sitter i campusbiblioteket och gnuggar energiknölarna med tjejerna!

Nu ska vi mysa en stund framför Pirates innan det blir sängen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha oj, jo det var jag som skrev:P

Okej, vad roligt med en impulstripp:) Ja den är ju skitfin! Antar att ni köpte den gula?:P Haha näe skämt å sido;)



Hoppas Thea kryar på sig föresten! Tuvas näsa har börjat rinna rätt kraftigt idag så vi får se vart det bär av..

2009-09-07 @ 22:42:13
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0