Stan?

Sitter och knåpar med min powerpointpresentation! Ganska roligt faktiskt, det är väl bara att hoppas att man har gjort någorlunda rätt ;P

Snart kommer Malin, undrar om vi ska käka lunch tillsammans... sen tänkte jag erbjuda henne en eftermiddagstripp till stan med oss :) Vet att hon tänkt hem och städa innan Krillbert kommer hem... ... men Thea är nog liiiiite mer lockande ;) Skulle behövt kolla om ett USB-minne, en ny mascara, ansiktslotion och sen blir det ju alltid en massa annat också :) Ska kolla om lite grejer till datatrummet, så man får lite stämning där inne... inte så kul att sitta och kolla på en blå soffa och kala väggar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

det tror jag också:) Jag ska sätta mig & göra powerpointen nu hade jag tänkt:) Hur har du lagt upp din, i punktform eller med flytande text? jag föstår som inte hur det ska redovisas, ska man bara gå utifrån presentationen eller kan man prata undertiden man kikar på den? uaah, jag känner mig lite lost. haha:P Har förresten sett att bibblan på campus inte öppnar förrän 8.30 på dagarna..! Så marratech föreläsningen blir nog hemifrån. Kram på dig!

2009-09-03 @ 16:20:48
URL: http://johannafo.blogg.se/
Postat av: Frida

Satt med powerpoint-presentationen idag jag med men blev tokig på hur man skulle göra och panikringde till Johanna som ska komma och hjälpa mig, tror dock att jag lyckats knåpa ut hur man gör men ni får ju bedöma om jag lyckats på tisdag! Lägg böckerna åt sidan nu i helgen så kör vi till veckan igen!! kram kram

2009-09-04 @ 23:25:01
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0