Solbacken nästa!

Helgen har varit riktigt trevlig, en heldag med Janina och Jocke, vindrickande, hälsat på svärfars och pappa och Majja.

Har suttit på förmiddagen med lite skolarbeten... har inte kollat upp om observationsplats än... funderar på att fara till min gamla praktikplats i Ursviken. :) Vi får se hur det blir!

Thea ligger och sover, jag och M har ätit lunch och vi ska fara en sväng på solbacken när Thea har vaknat :D Ska bla handla och gå in på blomsterlandet. Tänkte fixa en ampel att ha i vardagsrumsfönstret, och kika om dom har nån ljung att sätta ut på framsidan :) Göra lite höstmysigt!

Är skitpeppad på att fara och prova på afropowerdance, som M var och provade förra veckan! Känner att förkylningen har börjat ge med sig, så nu blir det nog snart att köpa ett årskort på aerobicsstudion :) Känns skönt att komma igång igen och konstigt nog så känns det som om jag har mer egentid och energi nu när jag inte är mammaledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0