Sjukt barn, skoluppgifter, Ikea.

Sitter och funderar vad jag ska prioritera när Thea sover... hon är förkyld och har feber så det blir ingen förskola idag. Tur att Malin kommer klockan ett, så kan man få lite mer gjort.
Thea har inte sovit bra inatt, snorig, feber och ont i magen. Kim steg upp med henne inatt, fick henne inte att sova. Så då väckte han mig och sa förtvivlat att han inte visste vad han skulle göra med vårat gråtande barn. Jag la henne mellan mina vader och strök henne på magen och vips så hade hon somnat :) Meeen då var jag ju så korkad och "la till mig" och då vaknade hon. Så det har blivit lite till-och-från-sova inatt... inte lätt att vara liten och sjuk. Vi har våra aningar om varför hon har ont i magen... ... igår när vi var och firade lillebrors 16-årsdag så kom hon såååååå nöjt med en stor chokladgodis i munnen! Vi tror att hon slukat i sig iaf en dumle också... hon hade alltså nallat ur Freddes godispåse :P

Under fredagskvällen satt vi och spånade på vad vi skulle göra på lördagen... kanske Umeå, Piteå eller Luleå? Näe, på lördagsmorgon blev det en impulstripp till Ikea :) Bla en ny tv-bänk/sideboard och några tusenlappar fattigare, hemma vid åtta-tiden på kvällen. Jag som hade tänkt läsa lite kurslitteratur under färden... så blev det ju inte neeej! Det var såklart mycket roligare att hålla Kim sällskap och titta i Ikeakatalogen! Så idag får jag vara lite effektiv! Powerpiontpresentationen är så gott som klar.. så det blir mest läsning idag. Tjoho.. eller så inte, tror att boken är ganska tradig! Skumläsning!!!

Nu till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev så snopen när jag såg er bakom oss:P Såg inte er på ikea, såg ni oss? Vad blev det för tvbänk?:)

2009-09-07 @ 12:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0