Paus.

Känns som att jag suttit i böckernas värld i ett helt decennium, men det är ju faktiskt bara några timmar. Är riktigt på G just nu! Kim har förvisat mig upp till datarummet :P Han vet att jag är lite stressad över allt som ska göras i skolan, sötingen :) Sååå jag ska sitta här tills Idol börjar och nu tar jag en liten bloggpaus efter 2,5 timmes pluggande :)

Imorgon blir det en förmiddag med hårdplugg på skeria med tjejerna, det känns som att vi har mycket att diskutera om! Ska hämta Thea på förskolan 13.00 och sen på kvällen ska dom fara till Ursviken och se hockey, mendans ska jag sitta och plugga.

Det blir mycket pluggsnack här! Men det kommer väl förhoppningsvis en tid när man har nåt bättre att prata om ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad duktig du är Bea. För min del blev det nästan inget pluggande. Jag står som mest och stampar känns det som. Så det ska bli skönt att ses imorgon!:) Kramkram!

2009-09-23 @ 21:30:52
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0