Oense.

Sitter hemma och har kollat igenom posten. Väntar på att tiden ska gå så jag kan fara och hämta hem våran lilla guldklimp! :) Det gick då bra på marratechmötet som vi hade idag, alla godkända :)

Asså, man är ju typ hemnet skadad! Sitter och kollar på hus fastän vi nyss har flyttat hit till anderstorp! Är man nyfiken så är man :P Sen så vet vi inte ens om det någonsin blir ett hus för oss... kanske en stuga. Vi har sååå svårt att komma överens om vars vi ska bo! Kim är som inrutad på Ursviken... medans jag kan tänka mig flera andra ställen. :) OCH en till sak som vi inte är överens om - Vad vi ska ha för bil om vi ska byta! Det är väl tur att dom här 2 sakerna inte är så aktuella i nuläget... så vi får nog allt fightas vidare :P

Imorgon blir det att plugga hemma, ska verkligen försöka att ta tag i en uppgift som ligger och gnager... kanske för att jag får för mig att den inte är alltför rolig. Men allt kan ju inte var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0