Mardröm.

Jaaaasi, jag drömde att jag typ höll på att ha ihjäl Kim inatt! Jag typ misshandlade honom och han gjorde typ inte ens motstånd, så jävla sjukt! Var tvungen att ringa till honom imorse när jag vaknade :) Bea mansmisshandlare? Skulle inte tro det, såååå tokigt!

Igår var vi då på core, har typ ingen träningsvärk idag... ganska konstigt! Den kanske dyker upp senare idag eller imorgon! Kollade på årskortet och det skulle gå på 2100 kr, känns lite saftigt... men ändå billigt med tanke på vad det kostar om man inte är student!

Känns som om jag knappt hann se Thea igår, än mindre Kim! Fick iaf vara med Thea en stund på em hos pappa innna vi for till friksvårds och med Kim när vi såg Idol. Blir nog att vara hemma med mina älsklingar ikväll! Thea ska ha långdag på förskolan (8-15.30) så hon kommer nog att vara ganska slut! Imorgon är det fredag och det betyder helg!!! Har satt upp en regel att om man inte absolut måste så är det inget plugg på helgen.. ev söndag. Vi har inga planer för i helgen... men nåt blir det alltid!

Ska vara på Campus vid 10, webmöte mitt på dagen! Känns lite pirrigt, tur att det finns folk som vet hur programmet fungerar! :) Vi har siktat in oss på ett rum där vi kan sitta alla 4 vid samma dator, hoppas ingen hinner före ;P

Thea för nästan exakt ett år sen.

(18/9 -2008)

Och nu är hon på föskolan och springer runt! Tänk vad tiden går fort!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaa vilken bra ide:)

2009-09-17 @ 09:22:42
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Frida

haha vilken "rolig" dröm så tur för Kim att det bara var en dröm ;)!!

kram

2009-09-18 @ 08:35:50
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0