Måndag.

Det blev inte så mycket gjort av det enskilda arbetet idag... men lite iaf. Åkte till min observationsplats på eftermiddagen och det kändes faktiskt ganska töntigt att fara dit, sitta och kolla på barnen och sen fara igen. Men men, ska dit imorgon och på onsdag också sen är det ur världen! Ska bli så himla kul att komma ut på praktik i november, får man rota sig lite mer på stället och lära känna barnen :D

Kim kom hem tidigt idag, passade jag på att storstäda toan nere och laga middag. Kände mig rent av på G!

Nu är K på getberget och ska se hockey... inte min favoritsysselsättning, så jag Malin och Thea har varit på coop en sväng och handlat lite smått och gott till ikväll :) Det är ju Simon och Tomas på tv!
Thea ligger i sin säng och tjollrar... hoppas att hon somnar snart för imorgon ska vi till dagis och ta kort klockan 8.00!

Mot soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som en väldigt bra ide, vad tror du om torsdag? då har då jag också gjort bort mina observationer & frida tyckte det lät som en bra dag hon också när jag träffade henne på stan:)

2009-09-21 @ 19:57:53
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0