Jag student? VA?!

Jaasi, en sån dag! Lämnade som sagt T på förskolan vid 8.00 och sa att hon var ledig idag. Personalen skulle ringa när dom var färdiga, runt elvatiden kanske. Okej, klockan blev tolv och jag tänkte att det kanske har dragit ut på tiden... då hade dom glömt att ringa. Det måste ha varit rörigt imorse, mycket barn och alla ska väl se glada och helst vara med på kortet :) Men det är då ingen fara, Thea fick sova lunch och vi hämtade henne vid ett. Sa att hon skulle vara ledig imorgonn istället. Sen drog vi till Ursviken och jag gjorde min andra obeservation, gick riktigt hyfsat och det kändes lite bättre att fara dit idag. Har haft praktik på grannförskolan för 5-6 år sen och en del ur personalen kände faktiskt igen mig ;)

Thea och Malin lekte i lekparken medans och när jag var klar åkte vi till stan, köpte mig en häftapparat och 2 tröjor till Theapea :) Malin köpte nya Muse skivan som jag hoppas att hon tar med sig hit imorgon, så man kan få höra om det är något att hänga i julgranen ;)

Nu har vi nyss ätit middag och jag tänkte fasiken i mig kämpa hårt i en timme med en skoluppgift! Självdisciplin Bea!
Har varit in i "vårat rum" och sett att dom har lagt ut nästa studiehandledning... känner paniken krypa fram! Det verkar som att det är en del uppgifter som ska vara gjorda innan vi kommer till Luleå på måndag, suck! Då vet man vad helgen kommer att gå åt till... Och jag som inte ens är klar med dom uppgifter vi redan har! Ibland känns det som att man ska skita i alltihop, hur tänkte jag när jag hoppade på det här tåget då? Skulle man ha fortsatt att vara mammaledig ett tag till, vicka på handikappomsorgen? Men det gäller väl att hålla ut, känns som att dom här 3,5 åren kommer att gå med raketfart! Nu har ju snart en månad gått... :P

Hej och hå! Mot worddokumentet!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är jobbigt i början, eller ja det är rätt tufft nu också men man kommer in i det mer och mer och du ska se att du snart får in en bra planering i ditt studerande och kommer då få mer ledig tid:)Får ni någe problem så tveka inte på att höra av er! Kram

2009-09-22 @ 20:29:50
Postat av: Bea

Tack Jenny! Kram

2009-09-23 @ 14:23:18
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0