Fotografering.

Det blev en tidig morgon för oss idag! Jag hatar att stressa på morgon så jag hade ställt klockan på 6.15 :) Väckte Thea vid sju och gjorde henne klar för fotograferingen. Ska bli sååå spännande att se hur kortet blir sen, är verkligen fascinerad över att en fotograf som inte känner barnen kan ta så fina kort! Dom skulle vara klara vid 11-tiden... så då tror jag att jag skickar min syster (som nu ligger och har sovmorgon) och hämta henne :)
Det har börjat bli lite konstiga lämningar nu! Thea är ungefär halvtid på förskolan och när hon inte har varit där på några dagar så står hon och håller i mig in i det sista. Kan ju vara glad att hon inte gråter iaf!

Tänkte väcka M vid halv nio kanske, äta lite frukost och sen dra igång med lite skolarbete.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dags att avslöja hemligheten snart?:P

2009-09-22 @ 12:38:54
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Johanna Forsgren

jo, jag var in igår och kikade. Fick lite lätt panik måste jag erkänna. Vi får kolla igenom det där på torsdag för vi kan ju inte ska måsta göra allt det där innan måndag. det blir ju skitjobbigt:P

2009-09-22 @ 14:24:31
URL: http://johannafo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0