Hållit er på halster nog länge.

Har nyss varit och lämnat Thea på förskolan, hon har en långdag idag till klockan halv fyra! Då ska pappsen hämta henne ;) Han ska förresten döma hockey fredag, lördag och söndag... så det blir inte så mycket plugg i helgen. Istället tänkte jag vara riktigt effektiv när varken sambo, syster eller barn är hemma :)

Igår var vi på campus och vi har nog löst alla dom funderingar jag hade iaf, det kommer bli så att vi ska sova i Luleå mellan mån-tis eftersom vi ska sitta i bibblan på Ltu efter sista lektionen. Det är nämligen en bok som vi alla fyra behöver för att kunna göra en uppgift till på tidagen... och det är ett exemplar som räknas som referenslitteratur och dom får man inte låna hem. :P Kanske blir högläsning?! Haha, näe det blir nog skumläsning och göra uppiften fortast möjligt! Har iaf sju uppgifter som jag tänkte få någorlunda klara idag... hoppas väl på det ;)

Jaaa, jag ska väl inte dra mer på hemlisen! Thea ska få en kusin i februari!!! Det är beräknat till den 24:e Februari så jag hoppas innerligt att Ella kan knipa i 2 dagar och eller att kusinvitamin bestämmer sig för att titta ut på min födelsedag den 26:e :D Det var inte som ni trodde va? Ni trodde att Thea skulle få ett syskon! Ha!

Ikväll blir det Idol ensam i tvsoffan, Kim ska vara på isladan klockan sju och Thea ska sova. Tror att hon kommer att vara riktigt trött ikväll!

Imorgon får vi se om vi kanske tar en sväng upp till Åliden, ska ta ett kort där till en bilduppgift som vi har. Sen så är det ju alltid lika trevligt att träffa mormor och morfar också :D




Kommentarer
Postat av: Jenny

Men va kul med en kusin:)

2009-09-25 @ 08:58:14
Postat av: Sofia

Åh gud vad roligt för dom, Äntligen!:) Du får hälsa och gratta så mycket!

2009-09-25 @ 13:04:14
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0