Ny soffa?

Thea vaknade halv sex och ville ha välling. Sagt och gjort, jag somnade om en millistund, vaknade och vars är Kim? Blev nyfiken och han låg i soffan och spelade xbox. Tänkte att det var lika bra att inte gå och lägga sig igen och bli väckt av Thea nån timme senare... då är man så förbeenat trött sen! Så vi satte igång den 4:e Johan Falk filmen och nu har vi sett alla som finns ute. Längtar tills dom sista två kommer :) Tycker att Johan Falk är lite småtöntig... men storyn är bra!

Vi kanske ska ta en sväng till något möbelvaruhus... Kim har tjatat sen vi köpte våran fina soffa att den är så oskön att sitta i! Måste erkänna att jag mer och mer är inne på hans linje... plus att den inte riktigt passar i vårat nya vardagsrum! Skulle vilja ha två stycken 3:or.. kanske.. vi får se ;) Sen så är det lite lampor och sånt som skulle behövas... Kul för mig, tråkigt för ekonomin! :P

Kim ska och döma hockey i Boliden, åker klockan två. Jag och Thea ska nog bara vara hemma, leka och mysa :)

Nu ska gå ner och se vad vi ska äta till frukost. Känner mig sugen på te! Kim har köpt ett jättegott rött te till mig :D Kaktus, apelsin.. (tror jag det var.) SKITGOTT!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ååååh, alltså soffor.. Det är så svårt! :) Jag längtar till den dagen då jag hittar den perfekta soffan. Min ska vara ljus, stor, mjuk med hög rygg OCH den ska vara lätt att hålla ren.. Haha många höga krav!

Förresten, om du gillar röda teer måste du prova rött blåbärste! Finns på coop. JÄTTEGOTT! Med lite mjölk i smakar det som blåbärsglass!

2009-10-10 @ 22:18:51
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0